Modell autók 1:32-1:39 méret

Modell autók 1:32-1:39 méret
Nézet:
Nincs raktáron
bburago43028silver

Új modell
Eredeti csomagolásában.

 

A Mercedes-Benz Vito haszonjármű, elsősorban gazdaságosságot várnak el tőle a használói. Új motorjaival és sebességváltójával éppúgy megfelel e követelménynek, mint a komfort- és design-elvárásoknak. 

Terhelhető, elnyűhetetlen, megbízható – a Mercedes-Benz Vito éjjel-nappal bírja a legkeményebb igénybevételt. Mostantól gazdaságosabb és környezetkímélőbb, praktikusabb és dinamikusabb. A Mercedes-Benz ugyanis mindenre kiterjedően módosította a Vitót, új motorok és sebességváltó szorítják le a fogyasztást és az emissziót akár 15 százalékkal, és fokozzák ugyanakkor a teljesítő¬képességet. A teljesen átdolgozott futóművet a modelltől függően következetesen személy- vagy áruszállításra hangolták. Valamennyi modell vezetőhelye és a Vito Kombi utastere minden eddiginél attraktívabb berendezést kapott. 

 

A Vito megújításának középpontjában a teljesen új fejlesztésű, különlegesen takarékos és környezetkímélő hajtómű állt. Valamennyi motor Euro 5-ös. A jelentősen lecsökkentett fogyasztás egyben mérsékli a CO2-kibocsátást is – motorváltozattól függően akár 15 százalékkal. Rendkívül sima és halk működésről kiegyensúlyozó tengelyek gondoskodnak. A vezértengelyeket fogaskerekek és egy rövid lánc kombinációja hajtja – ez a szinte elnyűhetetlen megoldás rendkívül hosszú élettartamot garantál. Nagy súlyt helyzetek a tervezők a segédberendezésekre is. A szárnylapátos olajszivattyút éppúgy szükség szerint vezérli az elektronika, mint az üzemanyag-szivattyút, a vízpumpát és a generátort.

Az új motornemzedék középpontjában természetesen a soros négyhengeres (OM 651) áll, amely háromféle teljesítménnyel kapható a Mercedes-Benz Vitóhoz

Vito 110 CDI (változattól függő)
Teljesítmény 70 kW (95 LE) 3800/percnél
Nyomaték 250 Nm 1200–2400/percnél
Fogyasztás 7,7 l/100 km
(Vito 110 CDI BlueEfficiency 7,4 l/100km)
CO2-kibocsátás 203 g/km (BlueEfficiency 195 g/km)
Csúcssebesség 158 km/h
Gyorsulás 0–100 km/h 18,1 s
Rugalmasság 60–100 km/h ötödikben, illetve 80–120 km/h hatodikban: 14,0/20,5 s

Vito 113 CDI (változattól függő)
Teljesítmény 100 kW (136 PS) bei 3800/percnél
Nyomaték 310 Nm 1400–2600/percnél
Fogyasztás 7,4 l/100 km
(Vito 113 CDI BlueEfficiency 6,9 l/100km)
CO2-kibocsátás 195 g/km (BlueEfficiency 182 g/km)
Csúcssebesség 176 km/h
Gyorsulás 0–100 km/h 13,4 s
Rugalmasság 60–100 km/h ötödikben, illetve 80–120 km/h hatodikban: 12,5/18,2 s

Vito 116 CDI (változattól függő)
Teljesítmény 120 kW (163 PS) bei 3800/percnél
Nyomaték 360 Nm 1600–2400/percnél
Fogyasztás 7,4 l/100 km
(Vito 116 CDI BlueEfficiency 6,9 l/100km)
CO2-kibocsátás 195 g/km (BlueEfficiency 182 g/km)
Csúcssebesség 191 km/h
Gyorsulás 0–100 km/h 11,5 s
Rugalmasság 60–100 km/h ötödikben, illetve 80–120 km/h hatodikban: 10,0/14,6 s

Valamennyi dízelmotorhoz oxidációs katalizátor, részecskeszűrő és hűtött kipufogógáz-visszavezetés tartozik. A valamennyi négyhengeres motorhoz járó új, hatfokozatú ECO Gear sebességváltónak széles az áttételskálája, ami mind a menetdinamika, mind a fogyasztás és az emisszió szempontjából előnyös. A kategóriában a Vito az egyetlen járműtípus, amelynek minden négyhengereséhez széria a hatfokozatú váltómű.
Minden tekintetben fokozott elvárásoknak felel meg a Vito 122 CDI V6-os motorja: rendkívül kulturáltan jár, teljesítménye (165 kW; 224 LE), húzóereje, gazdaságossága és környezetkímélete egyaránt kiemelkedő. Hasonló színvonalat képvisel benzinmotoros párja, a nagyteljesítményű és komfortos Vito 126, amelynek V6-osa 190 kW-ot (258 LE) ad le.

Még jobban leszorítható a fogyasztás és az emisszió a BlueEfficiency technikával. Ez az innovatív intézkedéscsomag – opció a Vito áruszállító, illetve alapfelszerelés a személyautónak vizsgáztatott Vito Kombi részére – egyedülálló a könnyű haszonjárművek világában. 
Az áruszállítók körében páratlanul gazdag csomag tartalma a következő: ECO start-stop funkció (automatikus váltóhoz nincs), csökkentett gördülési ellenállású gumiabroncs, ECO kormányszivattyú, váltási pont kijelzés és néhány konstrukciós változtatás a motorban.
A BlueEfficiency csomag, modelltől és motorváltozattól függően, további 0,2–0,3 liter/100 km-rel (6,75 g/km CO2) csökkenti a Vito eleve szerény fogyasztását.
Hozzájárul a gazdaságossághoz a hosszú szervizperiódus is. Az alapfelszereléshez tartozó ASSYST rendszer a tényleges igénybevételnek megfelelően számítja ki az olajcsere intervallu¬mát, amely átlagosan 30000 km, illetve két év, de kíméletes használat esetén hosszabb is lehet.

A jelenlegi típussorozat gyártásának kezdete óta hátsókerék-hajtás javítja a a Mercedes-Benz Vito menetdinamikáját és komfortját. Az új Vito teljesen újonnan kifejlesztett és optimálisan hangolt futóművet kapott. Mind az első-, mind a hátsó felfüggesztésnek csak az alapkonstruk¬ciója egyezik meg az eddigi modellekével. Ezáltal a Vito a menetstabilitás és a terhelhetőség, illetve a menetkényelem és a biztonság etalonja lett a maga kategóriájában. A Vito zárt áruszállító és Mixto kivitele, illetve  a Vito Kombi hátsó futóművét az aktuális felhasználási terü¬letnek megfelelően hangolták. A Vito magas biztonsági színvonala és többféle asszisz¬tencia-rendszert tartalmazó alapfelszereltsége felülmúlhatatlan, és továbbra is példamutatónak számít.

Iparos vagy futár, fuvarozó vagy kereskedő: mindenki elégedett lehet a Mercedes-Benz Vito teherbírásával. Jelentősen nőtt a megengedett össztömeg (2,77 helyett 2,8 tonna, opcióként 3,05 tonna), és vele a hasznos terhelhetőség is (akár 100 kilóval). A csúcsmodell a 3,2 tonna megengedett össztömegű Vito, de exportra készül 2,5 tonnás változat is. 

Még egyszerűbb kezelés, még nagyobb komfort, még jobb minőségi hatás – így foglalható össze tömören a Vito belsejében végrehajtott fejlesztések hatása.
Akár az új váltókart, akár a középkonzol felső mezőjében elhelyezett nyomógombokat, vagy a tökéletesített opcionális mennyezeti kezelőpanelt nézzük, azt látjuk, hogy minden korábbinál könnyebben kezelhető lett a Vito. Számos új felszereltség fokozza értékét, ad lehetőséget egyedi kialakításra, és ami a legfőbb, segíti a vezető munkáját. Kívánságra multifunkciós kormánykereket építenek be, új kezelőgombokkal és krómbetétes küllőkkel.A Vito valamennyi kiviteléhez rendelhető az új rádió-generáció, a Kombi hátsó részében helyet foglaló utasokat pedig a „Rear Seat Entertainment” berendezés szórakoztatja és tájékoztatja. Akár a családnak játszanánk le egy filmet, vagy üzleti partnereknek mutatnánk be egy prezentációt, a Vito minden kívánságot teljesít. 
Látványra a belső burkolatok és szőnyegek új színvilága, illetve az új belső viágítás teszi értékesebbé a Vito Kombi utasterét, és fokozza a már eredetileg is magas fokú funkcionalitást. 

Nem takarékoskodott a Mercedes-Benz az új küllemi ismertetőjegyekkel sem. Az eddiginél is markánsabb lett a Vito új „arca”, a jelenlegi Csillagos személyautók stílusában, de a haszonjárművek robusztusságával. Új, reflexiós fényszórók szegélyezik a hűtőmaszkot, egybeépített nappali menetfénnyel és ködfényszóróval. Opcióként rendelhető meg a Vito új generációjához a bi-xenon fényszóró, a LED nappali metjelző fény, a kanyarvilágítás és a befordulást segítő viágítás, illetve a fényszórómosó. Az áttervezett első lökhárítót többek között rácsos optika különbözteti meg, amelynek textúrázott felülete a Vito elnyűhetetlenségét érzékelteti. Opcióként kapható a karosszéria színére fényezett, és ez esetben sima lökhárító is.

Új kombi-változat a Vito CREW, amely például az építőipari brigádszállítás eszményi járműve. Az eddigi Vito Kombi Basic modellhez képest igényesebb lett a belső burkolás, és utasoldali légzsákot építettek be. 70 kW (95 LE) és 100 kW (136 LE) teljesítményű dízelmotorral kapható. Opciói hátsó üléspadokra, klímaberendezésre, kiegészítő hőcserélőre, vonóhorogra és négy évszakos gumiabroncsra korlátozódnak.

Szintén új az igényesebb vevőkörnek szánt Vito SHUTTLE, amelyből már nem hiányzik a Tempmatik klíma-automata, a komfort vezető- és utasülés, a puha tapintású műszerfal, az utastéri szőnyegezés, a fényezett lökhárító és a könnyűfém keréktárcsa.

Akárcsak eddig, kategóriájában egyedüliként háromféle hosszúságú karosszériával készül 
a Mercedes-Benz Vito:

– Vito kompakt, hossza 4763 mm, tengelytávja 3200 mm,
– Vito hosszú, hossza 3200 mm, nagyobb túlnyúlás,
– Vito extra-hosszú, hossza 5238 mm, tengelytávja 3430 mm, nagyobb túlnyúlás.

Ehhez járulnak a különféle teherbírási változatok, ajtókombinációk, valamint a magastetős, hosszú Vito. Van a Vitóból zárt áruszállító, többféle üléselrendezésű Kombi és a kettő kombinációja, a Mixto, mindegyik háromféle hosszúsággal. Testre szabott szakmai modellek és mindenféle felhasználási területre megfelelő felszerelési csomagok teszik teljessé a kínálatot. Közös előnyük a Mercedes-Benz Vito korlátlan alkalmassága a mindennapi használatra. Mindössze 1,90 méteres magasságával a normál tetős Vito probléma nélkül hajthat be garázsba, parkolóházba, autómosóba. Hátsókerék-hajtásának köszönhetően nagyon fordulékony is a jármű.

Nincs raktáron
bburago18-43008W

Új modell
Eredeti csomagolásában.

Gyártási időszak 2012–

Felszereltség :

12 V-os csatlakozó a csomagtérben, EBV, Alu-Dekor betét a műszerfalon, Alumínium betét a küszöbökben, Biztonsági fejvédelmi rendszer elöl, Biztonsági öv kontroll, Biztonsági övfeszítő rendszer elöl, Csomagrögzítőszem [4 db], Csomagtér védőszőnyeg, Csomagtér világítás, Dohányzó csomag, Elektromos ablakemelők elöl-hátul, Elektromos ablakemelők komfortkapcsolóval felszerelve, Fejtámlák elöl-hátul, állíthatók, Fordulatszámmérő, digitális óra, Futóműkialakítás: dinamikus futómű, Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul, Indításblokkolás, ISOFIX rögzítési pontok az utasülésen, ISOFIX rögzítési pontok hátul, Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel, Kartámla elöl, mozgatható, Kartámla hátul, Kerékőr, Késleltetett belsőtér világítás, bőrbevonatú kézifékkar, Könnyűfém keréktárcsák 6 ágú design 7,5Jx17', Könnyűfém keréktárcsák 6 ágú design 8Jx17', Központizár távirányítással, Krómozott első ködlámpa gyűrűk, Külső hőmérsékletmérő, Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében, Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők, Lábszőnyeggarnitúra, Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus, Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elölMikrofilter [por-és pollenszűrő], Oldalsó ablakkeretek krómozottak, Olvasólámpa elöl, Pohártartó elöl, Pótkerék: szükségkerék, 8 hangszóró, 6,5'-os monokróm kijelző, MMI kezelési koncepció, Riasztóberendezés, belsőtér-és emelésvédelem, Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus, Stop&Start rendszer: a motor automatikus leállítása ésújraindítása, fékenergia visszanyeréssel, Szemüvegtartó, Szépítkezőtükör megvilágítással a vezető és az utasoldalon, Szervokormánymű, Színezett hővédőüvegek, Utasoldali légzsák: kikapcsolható, Ülések hátul: lehajtható és osztható, Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés, Fékrendszer: elektromechanikus parkolófékrendszer, tartalmazza a parkolófék-funkciót, indulássegítő rendszert, vészfék funkciót, Fékbetétkopás-ellenőrzés mindegyik féknél, Információs rendszer: szervíz-intervallum jelző, vezetői információs rendszer, Kormánykerék: bőr sport, magasság-és távolságállítású, Világítás: állandó nappali fényszórók, Ambiente belső világítás, ködfényszórók elöl

Technikai adatok :

Saját tömeg 1 595 kg
Össztömeg 2 145 kg
Szélesség 1 854 mm
Magasság 1 391 mm
Hosszúság 4 712 mm
Tengelytáv 2 810 mm
Legkisebb fordulási sugár 12 m
Üzemanyagtank 63 l
Csomagtér térfogata 480 l
Hasznos teher 550 kg

 

Raktáron
Raktárkészlet:
1 db
bburago18-43026Y

Új modell
Eredeti csomagolásában.

 

A sportos futóműnek, a DS3 kanyargós utakon is mosolyt varázsol a vezető arcára - érdekes, hogy a kis méregzsák nem kimondottan orrtolós, a fara előbb megindul. A LED menetfény nem vízszintesen, hanem függőlegesen, ívesen világít - egy tükörben feltűnve azonnal beazonosítható a Citroën prémium-kisautója

Nincs raktáron
bburago18-43029

Új modell
Eredeti csomagolásában.

Gyártási időszak 1998-2008

Technikai adatok:

Saját tömeg 1 955 kg
Össztömeg 2 950 kg
Szélesség 1 790 mm
Magasság 1 993 mm
Hosszúság 4 599 mm
Tengelytáv 2 794 mm
Üzemanyagtank 75 l
Csomagtér térfogata 2 300 l
Hasznos teher 995 kg
Első terepszög 50,0º
Hátsó terepszög 34,3º
Rámpaszög 38,0º
Gázlómélység 500 mm
Hasmagasság 215 mm
Kapaszkodószög 45,0º
Billentési szög 30,0º
Üzemanyag Dízel
Hengerelrendezés Soros
Hengerek száma 5 henger
Sebességváltó Manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hajtás Összkerék
Hengerűrtartalom 2 495 cm³
Városi fogyasztás 12,7 l/100km
Országúti fogyasztás 9,7 l/100km
Vegyes fogyasztás 10,8 l/100km
Végsebesség 135 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra 18,5 s
Maximális forgatónyomaték 300 Nm
Maximális teljesítmény 90 kW, 122 LE
Gumiméret 235/75 R16 
Sorrend:
Modell autók 1:32-1:39 méret